Koszt rozbudowy siedziby gildii na poziom x: Koszt = x²·500
Koszt podniesienia Siły, Wytrwałości lub Zręczności na poziom x: Koszt = 2·(x-5)²
Koszt podniesienia Siły, Wytrwałości lub Zręczności od poziomu 5 do poziomu x: Koszt = (x-5)·(x-4)·(2x-9)/3
Koszt podniesienia Sztuki Walki lub Parowania na poziom x: Koszt = (x-5)²
Koszt podniesienia Sztuki Walki lub Parowania od poziomu 5 do poziomu x: Koszt = (x-5)·(x-4)·(2x-9)/6
Bonus do obrażeń z siły: Bonus* = ((x-5)·y+(x-5)·z)/100 lub Bonus* = (y+z)·(x-5)/100
x - siła y - minimalne obrażenia broni, czyli suma minimalnych obrażeń każdej używanej broni, z wyjątkiem beroni dystansowej z - maksymalne obrażenia broni, czyli suma maksymalnych obrażeń każdej używanej broni, z wyjątkiem broni dystansowej *obrażenia z wstawionych w bronie kamieni dusz nie wpływają na bonus wynikający z siły
Bonus do obrony ze zręczności: Bonus = ((x-5)·y+(x-5)·z)/100 lub Bonus = (y+z)·(x-5)/100
x - zręczność y - minimalna obrona, czyli suma minimalnej obrony każdego używanego przedmiotu z - maksymalna obrona, czyli suma maksymalnej obrony każdego używanego przedmiotu
Szansa na zadanie ciosu w pojedynku: Szansa trafienia=(x²)/(x²+y²)
x- poziom sztuk walki zadającego cios y- poziom parowania przyjmującego cios
Szansa na to, że zadany cios będzie ciosem krytycznym: Szansa na cios krytyczny=(x²)/(3·(x²+4·y²))
x- poziom sztuk walki zadającego cios y- poziom parowania przyjmującego cios
Doświadczenie potrzebne do awansu na poziom x, z poziomu x-1: Exp = (x-1)·10+5
Doświadczenie potrzebne do awansu z poziomu x na poziom y: Exp = (x-1)²·5-(y-1)²·5
Całkowita ilość punktów doświadczenia potrzebnych do awansu na kolejny poziom: Exp = x²·5
x - aktualny poziom
Maksymalna ilość punktów życia na poziomie postaci x: HP = 70*x
Ilość złota otrzymywana przy awansie na poziom x: Zysk=(x-1)·10
Koszt ostrzenia broni: Pierwsze ostrzenie- 50 kamieni szlachetnych Drugie ostrzenie- 150 kamieni szlachetnych Trzecie ostrzenie- 300 kamieni szlachetnych
|