Koszt rozbudowy siedziby gildii na poziom x:
Koszt = x²·500
Koszt podniesienia Siły, Wytrwałości lub Zręczności na poziom x:
Koszt = 2·(x-5)²
Koszt podniesienia Siły, Wytrwałości lub Zręczności od poziomu 5 do poziomu x:
Koszt = (x-5)·(x-4)·(2x-9)/3
Koszt podniesienia Sztuki Walki lub Parowania na poziom x:
Koszt = (x-5)²
Koszt podniesienia Sztuki Walki lub Parowania od poziomu 5 do poziomu x:
Koszt = (x-5)·(x-4)·(2x-9)/6
Bonus do obrażeń z siły:
Bonus* = ((x-5)·y+(x-5)·z)/100
lub
Bonus* = (y+z)·(x-5)/100
x - siła
y - minimalne obrażenia broni, czyli suma minimalnych obrażeń każdej używanej broni, z wyjątkiem beroni dystansowej
z - maksymalne obrażenia broni, czyli suma maksymalnych obrażeń każdej używanej broni, z wyjątkiem broni dystansowej
*obrażenia z wstawionych w bronie kamieni dusz nie wpływają na bonus wynikający z siły
Bonus do obrony ze zręczności:
Bonus = ((x-5)·y+(x-5)·z)/100
lub
Bonus = (y+z)·(x-5)/100
x - zręczność
y - minimalna obrona, czyli suma minimalnej obrony każdego używanego przedmiotu
z - maksymalna obrona, czyli suma maksymalnej obrony każdego używanego przedmiotu
Szansa na zadanie ciosu w pojedynku:
Szansa trafienia=(x²)/(x²+y²)
x- poziom sztuk walki zadającego cios
y- poziom parowania przyjmującego cios
Szansa na to, że zadany cios będzie ciosem krytycznym:
Szansa na cios krytyczny=(x²)/(3·(x²+4·y²))
x- poziom sztuk walki zadającego cios
y- poziom parowania przyjmującego cios
Doświadczenie potrzebne do awansu na poziom x, z poziomu x-1:
Exp = (x-1)·10+5
Doświadczenie potrzebne do awansu z poziomu x na poziom y:
Exp = (x-1)²·5-(y-1)²·5
Całkowita ilość punktów doświadczenia potrzebnych do awansu na kolejny poziom:
Exp = x²·5
x - aktualny poziom
Maksymalna ilość punktów życia na poziomie postaci x:
HP = 70*x
Ilość złota otrzymywana przy awansie na poziom x:
Zysk=(x-1)·10
Koszt ostrzenia broni:
Pierwsze ostrzenie- 50 kamieni szlachetnych
Drugie ostrzenie- 150 kamieni szlachetnych
Trzecie ostrzenie- 300 kamieni szlachetnych
Offline